Blogarchívum

Translate

2010. július 8., csütörtök

Csere-bere

Még júniusban voltunk látogatóban Kovibobinál. Megcsodáltuk , micsoda kincsei vannak.Találtunk egy régi Anchoros készletet duplikáltan. Egyből jelentkeztem rá vásárlónak. Böbe nehezen szánta rá magát, hogy megváljék ettől a gyönyörüségtől. Ekkor eszembe jutott, mi lenne, ha szépségért, szépséget cserélnénk. Ekkor úgy láttam, felcsillant a szeme, így létre is jött a csere-bere, mindkettünk megelégedésére.
Én így ezt a készletet kaptam és ezt a tütartót adtam cserébe.

3 megjegyzés:

Mánya írta...

Ezt nevezem win-win szituációnak! :)

Lizzy~daisy írta...

Igen,ez a jó csere-bere ;-) - amikor kész hímzést kapsz kibontatlan készletért cserébe.

Bobalany írta...

én meg egy fél vadásztam ezt készletet, igaz, már közben el is készült!!!