Blogarchívum

Translate

2011. március 18., péntek

Napjaim

Minden reggel úgy indítom a napot -- ma már biztos -- úgy fogok hímezni, mint tavaly ! Vagyis, reggel felkelek, leülök hímezni, és éjjel, mikor már nem tudok ülni a széken, akkor lefekszem ! végig hímezve 10-12 órát, úgy hogy imádom !!!!  Persze azért pár kispolgári csökevényt elvégzek közben :-))
De ebben a lakásban ez nem megy, egyszerűen este jövök rá, megint nem volt fél órám, hogy leüljek varrni. - sőt tovább megyek, nem is hiányzik !! se nekem, se a kezemnek :-( nem is értem, mi ez ?????
Vannak napok, mikor horgoltam, megelégedve, hogy sikerült, ezt is szépen elcsomagoltam. Pakolás közben meg-megtalálva az eldugdosott Mukk-jaimat, egyet-egyet előveszek, öltök bele 10 öltést, és megyek főzni, sütni, mit tudom én mit csinálni, és később visszadugom a régi helyére. Nyomtatok ki újabb mintákat, összekeresem hozzájuk a fonalakat-- majd holnap nekikezdek!!! felkiálltással beteszem egy zacskóba, dobozba, és már el is felejtem.  N e m   é r d e k e l !!!!
Úgy nézegetem itt a saját munkáimat, mintha egy másik ember követte volna el !!! MI EZ ?? Láttatok már ilyet? Ez nem egyszerű alkotói válság, mert az elmúlt, ha rátaláltam az igazira, de most nincs ilyen :-(((
Mi ez? Láttatok már ilyet? Elmúlik , vagy mostmár így maradok???????

1 megjegyzés:

Emese írta...

Szia Ági!
Szerintem biztos nem maradsz így! : )
Élvezdd az új lakást és a tavaszt és ne erőltesd, ne törődj semmivel. Lehet, hogy több hónap is lesz, de úgy gondolom, hogy vissza fog jönni a kedved, és mégha nem is ugyanabban a lendületben, előbb-utóbb biztos készítesz majd megint valamit. : ))
Addig is nézegesd amiket eddig készítettél meg amiket mi készítünk és gyere találkozni velünk, akár hímzés nélkül is!
Aztán egyszer csak biztos lesz majd egy minta ami fergetes és fantasztikus lesz és akkor majd ahhoz biztos előveszed a tűd megint. Addig pedig ne idegeskedj, ne gondolj a hímzésre-horgolásra, hanem olvass helyette és menjél ki sokat a természetbe és élvezd a jobb időt !
Sok puszi, Emese.