Blogarchívum

Translate

2011. március 25., péntek

Újra száguld a tűm

Míg keresgéltem, mi is legyen a következő munkám, végig néztem a régen tervbe vett mintákat.Köztük a DFEA újságból lévő virágokat ! Más kérdés, nem találtam meg a lemezeim között, hol is vannak, így fordultam a messze / kinai / oldalon összegyűlt , jó, összetartó kis csapatunkhoz segítségért. Szinte azonnal több segítő kéz is küldte -- jó minőségben-- a mintákat. Az első helyen a muskátli állt , de mivel többször megjártam, hogy nem azonos színű 2 motring - más- más időben , helyen vásárolt DMC fonal, így nem akarván ismételten bosszankodni, és a falon,majdan egymás mellé kerülő képeken szeretném, ha a színek is azonosak lennének, megrendeltem a szükséges mennyiséget. Persze , így várakozni kell, és másikhoz volt itthon a fonal ! A szamárkóróhoz. Ezen lévő színek, nem ismétlődnek a többi, általam kiválasztott képen, így lépett előre a sorban ! Nagyon tetszik ! Szépen alakulnak a levelek !
Ilyen lesz, ha elkészül !

Nos, most repülök is varrni, szép napot mindenkinek !

1 megjegyzés:

Mánya írta...

Gyönyörű lesz! Hajrá tűd!!! :)