Blogarchívum

Translate

2011. június 2., csütörtök

A mai nap egy igazi sikertörténet !

Itt ülök a gépnél, csokoládés, pálcikás jégkrémet falatozva, míg elmélkedek, mivel is kezdjem ?
                              Persze a legfontosabbal ! Találkoztam  ma két barátnőmmel !!!!

                 Ágota barátnémmal töltöttem a napot, kávézgattunk, dumáltunk, jártunk a keretezőnél, az Évában ,a varrógép centrumban, szóval adtunk az élvezeteknek !
A szamárkóró már a helyén figyel a falon ! Ilyen lett !

Itthon is várt meglepi, több is mint reméltem !
Baglyocska is megérkezett, így nekiállhatok a tartó elkészítésének is, mert e nélkül nem volt kedvem !
És a tárcát is összeszerencsétlenkedhetem ! A szerkezet már itt van hozzá!
Sőt, vízvezetékszerelő manócskák is meglátogattak bennünket !!!

Most, hogy itt élvezkedtem ennyi időt, megyek varrni, hisz egy öltést sem böktem még ma, de már elvonási tüneteim vannak !:-)))

Így fogja őrizni a fonalamat , ez a zöld szemű madárka !

1 megjegyzés:

Jucus írta...

Gyönyörű lett a szamárkóród! A bagolyból mi lesz?