Blogarchívum

Translate

2011. december 13., kedd

Csere-bere 2

Még a nyáron kaptam a fonalat Danától , hogy nekem is lehessen saláta sálam. Valamikor ősszel nekiduráltam magam, hogy megkötném, mire hideg lesz. Emesénél, talán még szeptemberben kértem Mariska segítségét, mert nekem nem akart sikeredni azzal a szörnyű vastag tűvel. Mariska egy csodás - két horgolótűvel kötök eljárással készítette egész nap, majd rájöttünk, most már akkor neki kell befejezni is, mert meglátszódik a munkán a csere.
Így esett, hogy Ő készítette, sőt még én is találtam közben egy világosabb színt is, amit szintén rá maradt.
Szégyeltem magam, hogy dolgoztatom, hát így egy kispárna huzattal leptem meg cserébe. Ismertek engem !?-
tehát hóemberkék vigyorognak rajta. :-)))
Ők !!! Így esett a csere-bere !

1 megjegyzés:

Mariska írta...

A cserebere óta ezekkel a hókölykökkel alszom ,velem töltik az éjszakát :) mert nagyon finom puha a pofijuk,orruk és a ruhájuk és nem is horkolnak!
Jó csere volt, mert nem írtad, hogy hoztak magukkal egy szuper kis kézimunkaollót is ami a zöld kesztyűn volt elrejtve!
Köszönöm Ági