Blogarchívum

Translate

2014. február 7., péntek

Hízlalgatok egy hóembert

már napok, sőt talán hetek óta, nem sok sikerrel
                                                    Még mindíg csak ekkorára nőtt a pocakja.Borzasztó hosszú egy oszlop és rém unalmas egyszínűvel dolgozni.
                                               Igaz, közben kicsapongtam , szívecskék felé. 


 
Ki akartam próbálni, milyen lesz, ha más színátmenetes fonalat választok hozzá, de már vagy a 4. helyen van elszámolva és csak eddig jutottam 3 nap alatt, és már sose lesz befejezve :-(

Ja, és a kezembe akadt ez a kis húsvétos szösszenet félbehagyva, ezt is befejeztem gyorsan,


 mert nem szerettem volna csak úgy kivenni a fonalakat a zacskóból, mert másik munkához kellettek volna, így szépen befejeztem . Az eredeti fonalakkal készült, az én ízlésemnek ez most kicsit fakó, de minél többet nézem, annál inkább elfogadom..
Nos, megyek vissza, unalmas, fehér oszlopokat varrogatni .:-( mert ha nem, akkor sosem lesz kész, pedig nagyon tetszik a kép. Remélem , hamarosan mutathatom készen is.

3 megjegyzés:

Emese írta...

Ági, csodaszép lett mind!! És a hóember is hízik, biztos kész lesz nemsokára! És akkor szuper lesz!!!

Unknown írta...

Valóban, rém unalmas egy színű fonállal sokat öltögetni, de biztos tündéri lesz a végeredmény.
Minden más munkád mozgalmasabb és szép.

Cat írta...

Gyönyörűek a szívek! :-)
A hóember is szépen hízik, megértelek, hogy kicsit unalmas egy színnel hímezni, de ha kész lesz szuper lesz. :-)