Blogarchívum

Translate

2014. február 16., vasárnap

Sárga kacsák

Amikor elkezdtem hímezni, legalább 2 évig, minden munkámat elajándékoztam. Néha még lefényképezni sem tudtam, nem hogy gusztálni, hogy milyen is lett amikor kész van. Hisz, mikor varrunk csak az öltéseket látjuk, hogy milyen is valójában a munka, azt csak azután lehet tanulmányozni, ha szemmagasságban látjuk.
Ez a mai kész termékem is ilyen munka volt régen . Többször gondoltam rá, hogy jó lenne újra elkészíteni, mert nagyon tetszett amire emlékszem. Persze, ez nem csodálni való, mert Joan Elliott munkája, -- igaz ezt az első varráskor még nem tudtam, és az az igazság, nem is nagyon foglalkoztam vele. Elég volt, hogy nekem nagyon tetszik.

Még akkor beterveztem azt a tojás formájú táska kivarrását is, amiből ez a kis dísz ki lett vágva.
Most sem ez fog következni, mert óriási nagy minta, és nincs senki aki tojásokat szeretne benne tartogatni :-(
Valami húsvétos minta fog következni, de hogy mi, az még számomra is rejtély.

3 megjegyzés:

Emese írta...

Ági, nagyon jó lett, élnek ezek a cuki kacsák !!

EL RINCON DE CHELO írta...

es precioso!!!!!!

Névtelen írta...

Remek a lila "paszpartu" a minta színeihez, és a háttérül szolgáló zöld anyag is! Üde.
Köszönöm a választ az előző postnál! :))) Szóval: gyakorlás. Ennyi.
Brigi