Blogarchívum

Translate

2014. június 19., csütörtök

Csupa "örömnap"

Általában , este , lefekvéskor el szoktam merengeni az elmúlt nap eseményein, értékelem, mi sikerült jól, mi kevésbé, vagy mit nem szabad majd legközelebb hasonlóan csinálnom. A mai napnál, nem is kell megvárnom az estét, mert csupa jól sikerült dolog történt.
Az apróságokat csak épp felsorolom,
 -- kaptam megfelelő fonalat a Swetheart Tree készletemhez, mert gyakorlás gyanánt elkísérleteztem a hozzá kapottat / az csak apró öröm, hogy most 367 méterhez jutottam ezáltal, de legalább volt itthon !  Andinál ! sőt fekete Mill Hill gyöngy is /  Hurrá, nem kell heteket várnom, míg Amerikából ideér.

-- Jó lett a hajam a fodrász után :-)
-- Kaptam pár kezdő darab pólót az új takarómhoz.
-- Jól sikerültek a süteményeink, amikkel a barátnőimet vártuk -- Végre tudtunk találkozni , ha csak rövid időre is . Ment a mutogatás egymáson keresztül kasul, ki mit is varr éppen, és épp csak átadták a szülinapi  ajándékaikat, kóstolták a sütiket  és kaptuk a hívást Emesétől hogy tart hazafelé, mehetek" fonalat kölcsönkérni " ! Ez volt az ürügy,  mert nem tudta, hogy össze-vissza szervezkedtünk,  mi a mai napot szemeltük ki a nászajándékunk átadására. Kicsit meglepődött, hogy miért is ne csukja be az ajtót érkezésem után --- betódultunk mindahányan , ajándék zacskóval , pezsgővel felszerelkezve.
Egy ilyen szépséges takarót vittünk -- Kriszti munkáját.  Nagyon jól illik az elképzelt helyére. Jó volt látni
Imi és Emese arcát , amint meglepődtek, mi lehet az ami nekik még nincs, de feltétlen szükségük lenne rá.
És tényleg ---- eltaláltuk :-)))) Pont ez hiányzott még :-))))
Az én általam készített - még csak félig kész gyűrűpárna is elnyerte a tetszésüket
-- csak azért nem varrtam készre, mert a Férjem szerint nem négyzet alakúnak kellene lennie, hanem szív alakúnak. És tényleg, Emese is azt szeretné. Holnap előveszem a varrógépet és megkísérlek egy szép darabot összehozni.
Ennyit a mai napról !

Nincsenek megjegyzések: