Blogarchívum

Translate

2014. június 27., péntek

Újabb szív minta -- Sweetheart Tree

Most már biztos, hogy "későn érő " tipus vagyok ! Amikor, sok évvel ezelőtt tombolt a Sweetheart Tree láz a himzős csoportunkban, engem teljesen hidegen hagyott az összes ilyen minta. Nem akartam megtanulni egyik különleges öltést sem , tetszett ugyan a mások által készített munka, de a lökés, miszerint nekem is kellene ilyet varrnom --- elmaradt ! Mikor ezt az évet kineveztem a szivecskék évének , ezekre a mintákra is gondoltam. Most szépen sorban akadnak a kezembe a sok év alatt összegyűjtögetett szépségek.
Megkínlódtam vele, de a végeredmény kárpótol.
Máskor, egy egy ilyen munka után nem nagyon akaródzott elővennem a következő-- ilyen nagyon-- szemet igénybe vevőt :-)
De most máris egy újabb gyönyörűség felé fordultam
Persze, ezzel is megkínlódtam, de már rájöttem, hogy minden, amit varrnom kell - rá van írva a mintára - amit régen én csak átlapoztam, most pedig tanulmányozva, nekem is sikerülnek a különleges öltések. Még nem mindegyik szép egyenletes, pláne a közepén a négyzetben, de legalább már értem az elvét, és nem lett csálé. Mert van több évről félretett munkám, aminél összevissza ugráltak a szálak, és sehogy sem fértek bele a négyzetbe :-)))) Lehet, azt is előkotrom, és már bele tudom őket varázsolni a helyükre :-)
És ime , csak sikerült elkészülnöm ezzel is.


Annyira belejöttem, hogy elkészültem a következővel is .


Nincsenek megjegyzések: