Blogarchívum

Translate

2014. december 11., csütörtök

Táskát varrtam !

Már egy pár hete érlelgetem, tervezgetem, hogyan is kellene megvarrnom ezt a roppant egyszerű táskát ! Mert Icától, akitől lenéztem , és kaptam a mintáját, megállapítottuk , nekünk addig kell variálnunk, míg nagyon bonyolult nem lesz. De egy bontással megoldottam és táska lett! :-)))
Varrtam a belsejébe cipzáras zsebet, a másik oldalra bedugósat, és készült tűzés a bélésére.
Azután csak vasaltam és varrtam, majd egyszer csak ez alakult ! 
Már nagyon arra gondoltam ! táska lesz?!!!!!
                                                      Forgattam előre hátra, :-))))


És tényleg TÁSKA lett !!!! Hú, most nagyon boldog vagyok !!!!

Bevarrtam a lyukat és mehet is az ajándékos rekeszembe, várva, az idejét amikor a tulajdonosa birtokba veszi !  -- Karácsony este , talán már lesz is beköltözés !

8 megjegyzés:

Tüzes Beáta írta...

Haha, hihi, nagyon jó lett, de míg így meg úgy mutattad semmit nem értettem , ahogy Te sem. Bizony, így alakul egy remekmű!!!!

goblen írta...

De jó táska lett abból az óriás mintás anyagból! Még jó, hogy megvolt. :)

Unknown írta...

Your bag looks fantastic!
You have wonderful sewing skills! :-)

Tündérke írta...

Nagyon jó lett!! :)

EL RINCON DE CHELO írta...

Que bonito y original!!! besos

Emese írta...

Csodaszép lett!

Jucus írta...

Hát Te nagyon ügyi vagy, Ági! Szuper ez a francia mintás anyag és tetszik ez a táska - ilyen formát még nem is láttam!

JRosa_SZG írta...

Nagyon tetszik *__*