Blogarchívum

Translate

2015. május 4., hétfő

18.heti beszámolóm

Ezen a héten csináltam mindent össze-vissza . Nem igazán volt kedvem semmihez, hogy befejeztem a nyulacskát. Még közben, mikor este már elfáradt a szemem a 35-countost böködni, varrtam mindíg egy kicsit kacsuszból is
De csak eddig jutottam :-( 
Azután látva Kati  serény munkálkodását kicsit horgoltam is 
Ezt jobb oldali mintát , mert a baloldalit, amit Adél , és Marika barátném horgolt még 2 hete, nem tudtam folytatni azzal a vékonyka tűvel, amivel Ők szorgoskodtak. Nemes egyszerűséggel azt gondoltam, kezdek egy újat, és hátha Ők is folytatják legközelebb , és akkor nem 1, hanem 2 kockával járulunk hozzá ehhez a nemes vállalkozáshoz.
Azután kotorásztam a "kincses ládáim " egyikében és előtaláltam egy madaras készletet ,
 jó régről.
Gyorsan keresgéltem hozzá hímzővásznat, mert már nem esik jól Aidára varrni . 

A Párizsban vett platinum maradékára esett a választásom . igaz, hogy ez 32 countos, de legalább kisebb lesz az én képem, nem 30x40 . Jól fog mutatni a többi madár mellett a hálószobánkban.
Azután május elsején kirándultunk az Attila domb -ra egy kis jó levegőért és + energiákért. Persze a hazafelé vásárolt halászléről  és rétesről se feledkezzünk meg ! :-)  Bár valószínű, új szakácsuk lett, mert a régi főztje azért finomabb volt :-)
Majd szombat vasárnap rénikét kellett életre keltenem , hogy mire megérkezik a kis harangocska a Cenináról addigra legyen hová felvarrni.
Ide a nyakára az arany szalagra :-)  Most ezen nem cserélgettem semmit, az újság / TWOCS 171 / utasításait követve varrtam, csak Anchor fonallal.
Most pedig megyek és folytatom a téli falevelek és madarak hímzését . Szép hetet mindenkinek !

5 megjegyzés:

goblen írta...

Nagyon tevékeny voltál, szépek lettek. :)

Mariska írta...

Rudolf nagyon cuki! A madaras csodás lesz!

JuciKa írta...

Mi történik ha, van kedved varrni?
Akkor mennyi sok hímzést mutatsz nekünk :) Madarasod nagyon ígéretes, szép minta. azóta már böktél bele párat?

Tüzes Beáta írta...

A nyuszi nagggyon cuki!
A téli képek szintén, a kacsa vicces.

Mari paz írta...

All works are very nice you are very worker congratulations kiss