Blogarchívum

Translate

2015. május 13., szerda

Festettem

vagy inkább azt mondhatnám, játszottam a színekkel, festékekkel
Ehhez a mintához, sajnos az anyag elérhetetlen , --és egyébként sem ilyen színű ---hát gondoltam, majd én festek magamnak :-) 
Indultam egy narancssárgával 
a bal oldala még vizesen, jobb már vasalóval szárítva, ezután készítettem új levet, püspök lilával , a lé cékla színű volt, a fehér vászon pedig ilyen színű lett 
azt mondanám orgona lila lett , magában szép szín , de egyenlőre nem tudom mit is lehetne varrni rá :-( Azután beletettem a naracs sárga anyagot, jól összegyűrkélve, és reménykedtem, hogy fog történni valami vele , de ez csak bugyogott, főtt rendesen, de a színe maradt sötét narancs , ekkor tettem a lébe indigókék festéket, a lé csak még sötétebb céklás , inkább feketébe hajló , az anyag pedig valami förtelmes hús színűre alakult. 
 Itt beláttam, hogy nem tudok olyan lilás narancs színűt vízben főzni - majd valami más eljárás után nézek .
De azért, hogy legyen sikerélményem, főztem hagymahéjjal egy sárgás 
, és egy barnás darabot is .Klasszul márványos lett imitt -amott.
Jól elszuttyogtam vele a napot, mert a madarak nagyon nem akarnak alakulni , folyton elnézek valamit az egyszerűnek vélt cserép, vagy fatörzsön és már nincs kedvem újra kibontani, és nem is találom, hol tértem el a mintától . És azt hiszem, fogok egy nemlétező madárfajt is alkotni, mert nem tetszik, ahogy ezen ábrázolják a madárkákat , hisz ugyan olyan barnák, mint ami előtt állnak és nem is vörösbegy egyik sem, és valahogy ki kellene emelkedniük a háttérből. Szóval , azt hiszem, szépen félreteszem és hozzákezdek az új mintáimhoz, amit ma hozott a futár. 

5 megjegyzés:

Emese írta...

Szia Ági! Szépeket festettél!!
Én az orgonalilára biztosan ráhímezném a mintát!

Monika írta...

Kedvet hoztál te is a festéshez!!!!!Cékla,cékla.Az is nagyon tetszik!!!

Tüzes Beáta írta...

Ne hülyéskedj, hiszen ezek nagyon jók!!!! Ha egy árnyalat túl sötét lesz, ott van mentésnek a hipó. De még így is nehéz létrehozni a kívánt árnyalatot. Én elteszem és mindig akad olyan minta amihez jó. Amilyen vásznon rátéve jól mutatnak a fonalak az a nyerő. Baromi nehéz enyhe árnyalatot kreálni. Ezt úgy készítsd, hogy egy kicsi festék...., nem jó, még egy kicsi és így tovább.

Tüzes Beáta írta...

A mintához szerintem a lila jó.

mari paz írta...

OH you is doing for hallowin already, but you go very advanced
whit Works of each season.
Kiss