Blogarchívum

Translate

2015. június 11., csütörtök

Bővítés

Újabb műanyag dobozokat szereztem be a közelmúltban. Nálunk a Tescó árúházat ismét átépítik, és minden héten, más- más terméket adnak olcsóbban. Múltkorjában, pont a műanyag dobozok voltak soron. Már máskor is megakadt rajtuk a szemem , de az 1200,- Ft körüli árat sokalltam értük, most 800,- Ft -ra voltak leárazva, és ahogy megláttam, már is a szemem elé vetült a kép -- mint Emese barátnőmnél, szépen, egyformára hajtogatott anyagok sorakoznak majd bennük !!!!! Oh, micsoda örömteli kép, mindet látom egyszerre, megtalálom, nem kell az egész szekrényt feltúrva , mégis a boltba elmenni, venni egy újabb darabot, mert nem találom a sok között amit keresek :-)
Nahát mondhatom, megint csak saját magam maradtam , mert a vizionált kép helyett nálam ez lett belőle :-)
Megpróbáltam én egyformára összehajtogatni , de nem akkora lett, mint a doboz, :-( alig fért volna bele pár darab és még jobban összegyűrődtek volna , mint most vannak :-( Tehát így maradtak .

Ebbe pedig a maradék Aidák kerültek !

A számítógép asztalomban pedig minden maradt a régiben ! 
Szerencsére, a fonalaimat  / Anchor , Threadworxs, Gentle Arts , Crescent Color , néhány Weeks, és a selyem fonalakat,  az Anyósomtól örökölt gyöngyfonalak /
normális helyen tudom tartani . A kívánt mennyiségű doboz elfért a szekrénysorban. Még a Mill Hill gyöngyeim , és apró kreatív hozzávalók is helyet kaptak.
Persze azt nem tudom, meddig marad ez a viszonylagos rend :-) ! mi fog történni, ha kiveszek egyet is a sorból, és hogyan kerül vissza a helyére :-(  De egyenlőre vettem új anyagot a  Renátós virágokhoz, így egy ideig megmarad a mostani állapot. Már jó ideje megfogadtam, nem veszek semmilyen anyagot, de legközelebb ismét csak olyat szeretnék varrni, amihez " pont olyan " nincs, ami kellene !  Ezt a posztot magam miatt írtam, elrettentésül, hogy tudjam, miért is kell visszafogni magam :-) Szúrkoljatok, hogy sikerüljön is !

Nincsenek megjegyzések: