Blogarchívum

Translate

2015. június 28., vasárnap

Hűvös hétvége

Mint például a mostanin , mit is lehet csinálni !?  Természetesen hímezni ! :-) Hogy az előző minta kapcsán végig böngésztem az 123 oldalát, más mintákon is megakadt a szemem , mint ezen is  / azóta elfogyott / ha-ha-ha- a boltból :-) --- más szeme is ezen akadt meg :-)

Hát gyorsan elkezdtem anyagot, fonalakat válogatni , mert nekem nem tetszettek azok , amik meg voltak adva. Egyébként, már máskor is megfigyeltem , nem lesz olyan a hímzett kép, még ha az eredeti fonalakat is használom , mint a minta fényképén . Az enyém ilyen lett ! szabadon válogatva :-)

Most úgy látom erre a designra kattantam rá , mert már meg van a következő kiszemeltem is :-)
Szép hetet kívánok !

4 megjegyzés:

JuciKa írta...

Ez is nagyon szép, kedvencem az a kék színátmenetes fonal....annyira finomak az átmenetek rajta.

goblen írta...

Nagyon jó lett!
Szép ez a kék.

Tüzes Beáta írta...

Jól teszed, hogy ízlésedre válogatsz alapanyagot. Milyen jól! Nagyon szép lett.

Emese írta...

Nagyon szép!