Blogarchívum

Translate

2015. július 22., szerda

My Pink Rose

Kicsit irigykedem, mikor barátok blogján járva, csodás kerti virágok fényképeit látom . Tudom, rengeteg munkával jár, mire olyan szépen műveltté válik egy kert de a virágok nagyon hiányoznak .
Így kénytelen vagyok hímezni magamnak virágokat :-)  Igaz, hogy az RP sorozat újabb darabjának akartam nekifogni , de megérkezett ez a legújabb  Blackbird mintám a messzi Amerikából , hát- ehhez kellett fognom :-)
Nem tudom, arra felé mekkora tűpárnákhoz vannak szokva az emberek , de nekem ez inkább könyvborítóként ötlik a szemembe , a maga 16 centiméterével. Nyilván profi fotós fényképezi , azért nem hasonlít a két kép színvilága , pedig azonos fonalakkal készült. Már biztos, ez sem lesz tűpárna nálam :-(  , de jó volt varrni. 

9 megjegyzés:

unikat írta...

Nekem nagyon tetszik! S a fotósok sokat alakíthatnak a képeken. A tiéd is kifogástalan.

Monika írta...

Csodaszép!!!!A te virágod legalább nem szárad ki.

Emese írta...

Nagyon szép lett!

EL RINCON DE CHELO írta...

Que bonito!!!!!

Vera írta...

Lehet hogy nagy tűpárnát készítenek... azért nagy...a hímzés...
nagyon szép lett,és milyen gyors is vagy...

agnesordog írta...

Csak olyankor megy gyorsan, ha nagyon tetszik nekem a minta !
Most egy hóemberesen dolgozom, már több mint egy éve és alig van 150 öltés hátra, de egy hét kevés volt hozzá, hogy elkészüljön :-(

mari paz írta...

is very nice the cloth I love
A kiss

JuciKa írta...

Nagyon szép, kellemes rózsaszínekkel!

Monika írta...

Milyen volt erre a vászonra hímezned,mert tavaly nekem nehezen ment.De megérte.:)