Blogarchívum

Translate

2016. március 30., szerda

Gyönyörűségeim !

Tudom, ez már izgatás kategóriába sorolható , bocsánat érte :-) De olyan boldog vagyok, hogy madarat lehetne velem fogatni , hogy sikerült ezt a rengeteg, gyönyörű színű, selymes fonalat magaménak tudni
Már csak arra kell spórolnom, hogy bobinákat is vegyek hozzájuk, de most 6500,-ft sajnáltam kifizetni -- erre már smucig vagyok :-( Pálcikám is csak 15 van üresen itthon :-(

Nem győzöm simogatni, nézegetni őket, és bár van DMC átváltó tábla hozzá, rengeteg különleges szín van, ami a DMC-ből hiányzik , persze sokkal jobban fénylik, mint a DMC, és leheletnyit vékonyabb is , olyan vastagságú, a varrás velük, mint a Gentle Arts fonalakkal. Általában 32-countoson dolgozom, és nekem ezek a más fonalak jobban tetszenek rajta, nem lesznek olyan tömzsik az öltések, mint DMC-vel.
Egyenlőre keresek egy dobozt, ahová besimogatom őket addig is, míg nem veszem használatba, illetve, míg rendesen nem tudom tartani őket.

4 megjegyzés:

mari paz írta...

Oh¡ I love to see so much threads together.Kiss

Emese írta...

Aztaaaa! Milyen márka is?
Nagyon kiváncsi vagyok, hogy élőben is lássam őket : )

Anik írta...

Ez igen!!!!!

goblen írta...

Azta!!! Fonalból soha sem elég! És én is nagyon szeretném látni!