Blogarchívum

Translate

2017. december 31., vasárnap

Horgolt nyakmelegítő

A téli Gombolyag magazinból készítettem magamnak . A mérete  90 cm  hosszú és 48 cm a legszélesebb pontján .
 Pont akkora méretű így, hogy alkalmas nyakmelegítőnek. Nem hagyja megfázni a tokácskámat :-)
Finom puha, meleg . Persze, még mosva nem volt , így nem is blokkoltam , és szerintem nem is fogom. Nekem így tökéletes megfelel. Igaz, még egy sálra való fonalam megmaradt így, hogy csak kisebbre kötöttem, mint ami az újságban volt. De hátha valamelyik Barátnőm, vagy családtagom jelentkezik, hogy pont ilyet szeretne :-)

Nem nagyon haladtam a varrással, igaz nem is mélyültem bele, mert az ünnepek közötti sütés, főzés, mosogatás , rendrakás, majd másnap minden előlről kezdés közben nem volt rá érkezésem. inkább filmet néztem , sétáltam, pihentem .
Az idén úgy láttam, mindenkinek tetszett a karácsonyi ajándéka, amit kitaláltam, így most kicsit elégedetten dőlök hátra. Azt hiszem, nem volt rossz évünk , és kívánom, a következő se hozzon ennél rosszabbat . 
Mindenféle  jókívánsággal zárnám az idei blogolásom ! Találkozzunk jövőre , egészségben, békességben ! 
Köszönöm, hogy jöttetek, és olvastatok, néha hozzá is szóltatok , ezen ezután se változtassatok ! :-)

2 megjegyzés:

Vera írta...

Szép a kendőcske...Sok szép kézimunkát jövőre is, és sok blogírást!!!
Boldog új évet!

Névtelen írta...

Boldog új évet, sok örömteli alkotást, vidám családi és baráti eseményeket! :)
Brigi