Blogarchívum

Translate

2018. február 28., szerda

Kézimunka doboz

Miután tegnap beleböktem az utolsó x-et is a Lánykámba .Ma délelőtt alkotótábort szerveztem, kihasználva, hogy egyedül vagyok a lakásban :-) Varrógép, ragasztó, szalagok, ecsetek, ollók , vasalódeszka , cérnák, minden előkerül ilyenkor :-)

Ismét megpróbálkoztam doboz készítéssel ! Nem nagyon szokott sikerülni, mert nem tudom szépen befedni a dobozok palástját . Nekem a legóvatosabb mozdulatokkal dolgozva is ráncos lesz, illetve elferdül :-( Nem sikerül az összeillesztéseknél . Most egy isteni szikra érkezte után jöttem rá, "Miért is nem varrom én ezt? "  Hisz varrni mindent lehet !  --és tényleg ! Egyszerűen csak ráhúztam a dobozra a feszes vásznat , és már minden a helyén volt !  A körbezsínórozás lehetne szebb, de örültem, ha az anyagba sikerült böknöm, nem a kezembe , hisz már a dobozfedélen kellett varrnom  ! Most van jó néhány háborús sérülésem , de majd óvatosan fogom a tűt :-) , vagy csak pihizek !



Még be szeretném fejezni az egeres képet is, és együtt vinni a keretezőhöz.