Blogarchívum

Translate

2018. szeptember 23., vasárnap

Jó rég jelentkeztem !

Jó részt azért, mert nem volt mit mutatnom :-(  Ha nézelődtem a neten, annak a következménye sok kinyomtatott minta , ami valószínűleg soha nem lesz elkészítve. Bár vagy 4 projektet elkezdtem, 10-20 öltés után rájöttem, ez nem szerelem himzés mégsem :-( így maradt az is félbe . Sajnos a nagyobb elkezdett munkáim is félbehagyva várakoznak. Ez a jelen helyzetük.



 A pulcsi ujjaknál hagytam abba még a tavasszal, mikor bejött hírtelen a nyár , de akkor szélesebbek voltak a csíkok itt, mint a testénél . Most lebontottam, és elvagdosva a fonalat kötöttem, de a fonal utánpótlásra szorul -- majd hozza a Fiam Németországból  :-)
A babatakarót olyan szorosra próbálom kötni  -- mivel bontott fonal, hogy megfájdult az ujjam, most épp pihentetem :-) most 60 cm magas , de úgy gondolom, az utolsó centi fonalig fogom kötni, hogy ne maradjon a fonalból , hisz már 25-30 éve őrizgettem -- ennyi elég volt.

Nem sok mindent haladtam a héten semmivel, talán csak a DMC fonalaim helyre pakolása, rendszerezése említhető , ami igen jelentős előrehaladás , mert már képtelen voltam átlátni a káoszon én is . Most majd ismét lehet újabb projektekhez összekészíteni a fonalakat. :-) Tervből persze van bőven , csak a kedvem is visszatérne már !!!!!!!!!!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mennyi szépség és cukiság! A babatakaró a kis színpöttyeivel... :)
A szeptember szinte nyári hónap volt, de a hőség vége biztos kedvez a kézimunkának. A csúf szeles időben a bekuckózás a legjobb. :)
Rendszerezéshez elismerésem, a terveidre kíváncsi vagyok! :)
Brigi

EL RINCON DE CHELO írta...

Preciosos trabajos!!!!

Vera írta...

Ó de sok szépség van elkezdve...Kár lenne, hogy a szekrénybe pihenjenek befejezetlenül...jó hogy látom, a madarasat... emléktettél most rá, mert ugyan a himzés kész, de már elfelejtettem hogy van, viszont az ünnepekre a falon lenne jó látni.,az utolsó simítások vissza vannak...