Blogarchívum

Translate

2019. február 20., szerda

Elmaradásban vagyok !

Először azért nem számoltam be róla , mert még titkos volt -- Valentin napi meglepetésnek készült a Férjemnek .
Madame Chantilly régebbi munkája ,/ Love is hot /  és jól fel tudtam használni a Párizsban vásárolt szép szivecskés keretet is . 

A következő elmaradásom a szokásos havi barátnős varrós napon készült .

 Amint kisütött a napocska , én már a húsvét közeledtét éreztem, és gyorsan kellett alkotnom valami újat, nehogy lekéssek . Még befejezve nincs , mert nem jött az ihlet , de a varrás azért kész :-) 

Én is , mint mindenki , este egy kis körbejárás a nagyvilágban, minta nézegetés , böngészés , és persze Adél barátnőm besegítése által rátaláltam erre a tündéri kis rókára .
 Így ehhez is muszáj volt hozzákezdenem . Teljesen ledöbbentem, a fehérrel varrt részek kesze-kusza öltései miatt, --lehet ismét gyakorlásképpen hóembert KELL varrnom ! ???
Évekkel ezelőtt több fórumon is beszéd téma volt, milyen nehéz fehérrel szép egyenletes öltésekkel varrni . Úgy látom mindent elfelejtettem!!!!!!! Kifejtem ugyan, ami nem tetszik --öltés , de csak ugyanolyan rondát sikerül varrnom a helyére . Reménykedem hátha egy fürdés, vasalás segít rajta majd valamit .Ismét  megállapítottam az orosz Lányok nagyon tudnak , csodás minden mintájuk amit eddig láttam . 
Lehet, hogy várnom kellett volna egy picit a kezdéssel, míg megérkezik az én Valentin napi meglepim is , mert ezzel szuperül látom a picike ikszeket . 

Sajnos a Tv-t nem látom vele , így csak hallgathatom böködés közben . Sokkal jobb , mint az eddig látott nagyítók , mert hisz nem kell arrébb rakosgatnom, nem kell kicsavarni a nyakam, hogy pont szemből lássam az adott öltést , hisz olyan mint egy szemüveg, ott látok, ahol kell . 4 lencse van hozzá, most elég az első, de ha később kell, lesz erősebb is . Persze, napsugaras napokon nincs rá szükségem, de este jó szolgálatot tesz, ha mégis a varrást választom esti időtöltésnek 35-ös anyagon :-)
Tegnapi nap a kötés próbálgatásé volt, hisz megjelent a legújabb Gombolyag magazin. Ismét rá kellett jönnöm, én borzasztó értetlen vagyok , ismét nem sikerült a próbakötés . 5 év alatt csak egy valami készült az újságokból, hiába tetszik sok minden , nekem nem is hasonlít az ott mutatott képhez . ---- Pont mint a szakácskönyvek fotói :-O

4 megjegyzés:

Tündérke írta...

Kedves a nyuszis kép, telitalálat a keret :)
A szívecskés róka rém cuki :))
Egyetértek, az orosz minták nagyon különlegesek, szépek, részletgazdagok, én is épp Maria Brovkó egyik gyönyörű mintáját hímzem.
Másik folyamatban lévő munkám a Queen of Fairies, Passione Ricamótol, az egész ruha fehér öltésekből áll... Fele olyan lassan haladok, mint bármilyen más hímzésemmel, mert én is nagyon figyelek, hogy egyenletes öltésekből álljon.
Hasznos a nagyító :)
A kötéshez nem értek, de a hasonlat a szakácskönyvekkel találó.

Tüzes Beáta írta...

Tündéri képek, főleg a róka!
Ez a nagyító szuper!

Vera írta...

Ezek a pici nyuszkók nagyon édesek::Hamar kész lehet másnál, de én mindennel el tudok szöszölni jó sok időt...
És ez a róka... nagyon édes...

Nekünk is van ez a nyagyító is...én nem próbáltam vele kézimunkázni, van ami nyakba akasztható...van ami az aztalon van, de aaz nem világít,de nekem igazán egyik sem jött be...Hol a mintára nézni, hol a kézimunkára, szédülök tőle...
Kívánom hogy jó legyen neked és megoszd a tapasztalatott, hogy vált be...

JJJA és nagyon kiváncsi vagyok , mi készül a rókicából!!!

Mari paz írta...

Muy bonitos trabajos vas un poco adelantada con la pascua.un beso