Blogarchívum

Translate

2019. december 10., kedd

Ajándékok készültek

-- még mindíg azokat gyártom . Pár éve már készült ebből a tipusú terítőböl pár darab , de most ismét elővettem a maradék anyagokat , és újabb variációt készítettem . Most épp fehér mikulásvirágosakat :-)
Sikerült mind a kettőt megcsinálnom, bár kis malőr történt menet közben 
Túl éles volt az öltés felfejtő, és nem csak a cérnát, de az anyagot is "felfejtette "  Nagyon takarékosan rajzoltam fel a készítendő darabokat, így szerencsére még volt annyi maradék, hogy új kört tudtam készíteni .  Természetesen , mindíg a legutolsó alkotás, színösszeállítás tetszik a legjobban . 
Emlékeztetőül ide teszem a régieket is , hogy össze lehessen hasonlítani, el lehessen dönteni, melyik színösszeállítás a legjobb . 

2 megjegyzés:

Vera írta...

Ismerős volt..aztán rájöttem én is készítettem valamelyik évben..Azt hiszem Te inspiráltál...Tieid nagyon szépek!

EL RINCON DE CHELO írta...

Que bonitos!!!