Blogarchívum

Translate

2020. május 29., péntek

Nárcisz koszorú

Belefáradtam a sok zöldbe a pipacsnál, így egy kis kontúrozással szórakoztattam magam
Általában nem sűrűn fordul elő velem, hogy bontanom kell , kontúr öltést azonnal észreveszem , ha valami nem jó, nem szép , de most a belső kört ezen a virágon, vagy harmadjára sikerült csak megvarrnom, valahol elcsúsztam, és onnantól a továbbiak már mind csúszásban voltak , bontásnál nagyon kell vigyázni, nehogy beleakadjon a tű, feszegetéskor a már kész, rendes x-kbe . Először nem láttam át az egészet , de szerencsémre a tervező is majd minden virágnál más színt alkalmaz a kontúroknál , így nem volt mit változtatnom, de az elkészülteket nem bolygatom az biztos , akár szép, akár nem , így marad . Jó lenne mielőbb befejezni , mert nagyon -nagyon tetszik, és minden öltés kontúrral szebb lesz nekem . 

3 megjegyzés:

Vera írta...

Nagyon szépen alakul!Kedvenc színeim...Szép hétvégét!

JuciKa írta...

Gyönyörű szép, öltéseid vannak!

agnesordog írta...

Köszönöm !