Blogarchívum

Translate

2020. május 21., csütörtök

Újabb nagy munka !

Jártamban, keltemben látom, hogy mindenkinek óriási munkái vannak, míg néha elcsábul kisebbek siker élménye felé . Nos , én is belefogtam egy szép nagyba .
Kicsit visszavet, hogy ugyan rengeteg zöld van benne , ami fonalként mind más árnyalatú, de mikor egymás mellé varrom , már nem tudom megkülönböztetni, melyik jellel készültem el , --ha elfelejtettem besatírozni a mintán. Rettenetesen zavaró, hogy kettő és egyszálas x-k is kerülnek egymás mellé, azonos fonallal . Borzasztóan kell figyelni . Ha nem eredeti készletből dolgoznék , biztos azt gondolnám, hogy nagyon - nagyon mellényúltam fonalválogatáskor.  Bár mikor már kész a virág , nincs bajom vele , de míg varrom , a hajam is égnek áll , milyen színek kerülnek egymás mellé . Ha egyszálas fonallal kell varrnom, 2 öltésenként gordiuszi csomók alakulnak ki , akár merre fordítom is a fonalat, és hiába sodorgatom öltésenként . Rengeteg színváltás van benne , de tudom, ettől lesz szép a végeredmény .

4 megjegyzés:

JuciKa írta...

Valóban csda szép, már most.1-2 szálas x-szemektől lesz igazán különleges.

Dóra írta...

Hatalmas munka, de álomszép lesz a végeredmény. Kitartást hozzá!
És igen, kellenek a kis, gyors sikerek a nagyobb munkák mellett:-D

Vera írta...

Nagyon szép lesz, persze sok munka van rajta.Különleges ép a fonal vastagsága és hogy x, vagy félkereszt és merre áll....Én is kihúzom amit kivarrtam, sőt a fonalat igyekszem vissza tenni a spulnira, mert ha elmarad sokszor nem ismerem már fel, melyik az a szín...Azért érdekes, van két nagyon eltérő szín, de ha egy szállal varrod és egymás mellé kerül, már szinte, én spéci nem is látok különbséget.

Tüzes Beáta írta...

Megéri vacakolni vele, mert nagyon szép lesz!