Blogarchívum

Translate

2020. július 29., szerda

Horgolási kísérlet

Még a múlt héten láttam az egyik horgolós csoportban Fekete Zsófi tetszetős pulóverét
 
Ezt , és többszöri nézegetés után úgy döntöttem, megveszem a mintát és megpróbálom :-)
Ha már a himzőtűt több mint 2 hete nem is láttam , abban a kis ráérős időmben, ami van , legalább ezzel elszöszmörgök . Ezt lehet 10 percig is csinálni . Nagy kedvvel belevágtam , és többszöri telefonos segítség után 3. kísérletre eddig jutottam 
Zsófi szerint nem nő a kellő mértékben . Nem volt kedvem lebontani újra , így elkezdtem elölről, egy másik fonallal. 
Valamit nem csinálok jól, mert ez meg most túl gyorsan növekszik, és még ráadásul nem is azonos szemekkel . Valahogy semmi nem oda jön ki nekem, mint ami a leírásban van . Hiába láttam egyszerűnek, nekem még is nehézséget okoz. 
Ezért nagy elkeseredésemben előhalásztam egy 2 éve elkezdett himzést , és azzal vígasztalódom . :-)Remélhetőleg ezzel jobban járok, mint a horgolással . 
Ezen pár öltés is látható, ha csak arra van időm .

3 megjegyzés:

JuciKa írta...

Meg kell mondjam, Ági nekem is sokszor nem űgy sikerülnek a horgolások ahogy szeretném. Azért nem veszi , mindig el a kedvem :)

Vera írta...

Majd lesz egy jobb napod, és akkor rájössz a hogyanjára...Ne add fel!Van amikor elsiklunk a megoldás felett..Szép hétvégét Ági!

Tüzes Beáta írta...

Látom téged is megtaláltak a csalók!
Ha jól látom ez a nyak körmérete lesz. Próbáld fel és ha jó akkor nyugodtan folytasd!