Blogarchívum

Translate

2020. szeptember 3., csütörtök

Visszatekintő

 Elég sok minden történt velem az elmúlt időben, de haladást semmiben nem nagyon tudok felmutatni .

talán címszavakban 

 -----   Apa végre hosszas keresgélés után megtalálta az "álomautóját " én megsirattam a nagykorú régi Suzukinkat ! és már kezdek megbarátkozni az újjal is.

 -----  Voltunk  nyaralni , bár a képek alapján inkább teleltünk :-)


 ----- Nálunk nyaralt a harmadik számú unokánk . Jó kis hét volt, sok nevetéssel , főzni, varrni tanulással , kirándulásokkal .

 

----- Kiürítették Anyósom lakását . Semmit nem tudtunk elajándékozni , semmilyen szeretetszolgálat, idős otthon nem fogadott el semmit . Majd megszakadt a szívem az egész élet alatt összegyűjtött és most "felesleges"-ként a szemétben végzett tárgyakért . Alig alig valamit tudtam begyömöszölni a saját lakásunkba belőle , inkább csak az emlék, mint használati tárgy gyanánt . Most próbáljuk a lakást is eladni, de elég nehéz lesz --- rengeteg a kínálat , vevő pedig alig. 

 ----- Közben, közben  kicsikét mindíg böködtem is , bár még mindíg nincs kész a koszorúm :-(    Tegnap valamiért úgy gondoltam, most már jó lenne, ha nem egy darab anyagon dolgoznék, hanem egy terítőn . Már nincs meg az interlock gépem, így elmentünk egy pláza varró műhelyébe, hogy tisztáznák körbe , mert csipke kerül majd a szélére . Dobtam egy hátast ---1.200,- Ft/méter árért varrták volna körbe:-(  Először azt gondoltam, próbáljuk meg máshol, de aztán felfújtam magam és én itthon megoldottam . Nem profi mód , de nekem jó lesz így is .  Nagyon megdöbbentő élmény volt , mert ugye a himzés "kicsit" hosszadalmasabb folyamat , és még is csak kevesebbért lehetne eladni :-(

A másik felére ugyanez a minta kerül átszinezve , ha sikerül . Igy már én is nagyobb lelkesedéssel böködöm, majd hisz egy --terítő -- készül :-)   / Veronique Enginger munkája a DFEA 69-es számból /

 ----  A pulcsi horgolásból nem lett semmi , pedig Andi barátnőm is megpróbálta , de neki sem úgy jött ki a fogyasztás- szaporítás mint ahogy a mintán kellett volna . Nem szeretem feleslegesen tölteni az időt . Maradtam a himzésnél, azt kicsit jobban értem, mint a horgolást :-)




 

2 megjegyzés:

Fáni írta...

Sajnos másoknak nem érték az, amit összegyűjtögetünk az évek során.
A terítő nagyon szép. Sokszor csak ámulok mi pénzt elkérnek egy kis munkáért, van aki el sem vállalja, mert nem éri meg. Szerintem sok kicsi sokra megy. Jó, hogy meg tudtad csinálni.

Tüzes Beáta írta...

Gratulálok az új autóhoz!
Én ugyanígy jártam a szeretetszolgálatokkal. Nem új, de használható bútorokat szerettem volna hozzájuk juttatni, de tele vagyunk, volt a válasz. A lerakat nagyon drága és pénzt ajánlva a szállítónak kértem meg, hogy lomtalanítási területen tegye le valahogy.
A lakás el fog menni,idő kérdése.
Szép a koszorú. A szolgáltatások és minden nagyon drága. Ah!