Blogarchívum

Translate

2022. március 14., hétfő

Húsvéti szösszenet

Akartam valami újat készíteni , és mikor Veronique Enginger Francia Ünnepek könyvét lapozgattam, megakadt a szemem ezen a helyes kis csibés apróságon. Így gyorsan anyagot, fonalat kaptam elő, és itt a kész mű . Lusta voltam ABC-t keresni, tervezgetni, és textil filccel írtam rá a feliratot, mert üresnek találtam a helyet . Persze összeállításkor ütött meg a guta , hisz a Magyarországon használatos celluxot lehetetlen nyom nélkül eltávolítani bármilyen felületről , és a műanyaglencsét jól összeragasztották a boltban . Ugyan tudom, hogy nem lehet letisztítani, de nekem azért próbálkozni kellett , így egy 5 forintosnyi helyen még el is mattult a gömb . De ez már így marad , nem lehet minden tökéletes .

3 megjegyzés:

Vera írta...

Aranyos lett...Dühitő, mikor úgy ragasztják rá az árat, hogy nyoma is marad, és nem csak itt.. szóval gondohatnának rá, hogy pl a hátoldalára teszik rá, vagy aljára az árat...Kiváncsi lennék, vizálló is a filc vajon?Egy szálal vartad, ha jól emlékszem, elég nehéz egy szálal varrni..A végeredmény szuper.Én még nem is láttam ilyen "keretet".

Tüzes Beáta írta...

Igaza van Verának. Nem szabad lenne ilyen helyre ragasztani az árcédulát.
Aranyos lett és hogy kézzel írtál rá, attól még egyedibb.

agnesordog írta...

Verus ! A textil filc kipróbált dolog , 24 óra száradás útán kivasalva, mosható ! Az Unokám ruhájába ilyennel írtuk fel a bölcsibe a nevét .