Blogarchívum

Translate

2014. április 8., kedd

Kinyíltak a tulipánjaim !

                     Elkészültem a tavaszköszöntő , húsvét váró koszorúval is  !!! :-)



Egész reggel óta, vagdosok, ragasztgatok, vasalok, majd újra ragasztgatok és szépen ki is tömtem a tulipánokat, hogy szép formásak legyenek


Már a tulipánok szárán megszáradt a ragasztó, a levelek megvarrva, a tulipánok szépen levasalva, és elkészültem az elsővel.
                                    Itt már az első csokrot próbálom a helyére.


                                               Már csak a csicsázás van hátra.



     Ez felülről, ---mert nem akartam semmit odaragasztani, mint az újságban tanácsolták és nem értettem miért is kellett még egy vastag szalagot is vennem, ha a tetején van a masni .

               Én az aljára kötöttem őket, hogy egy kicsit azért lehessen látni.
Egész jól sikerült :-) Vidám színeivel feldobja egy kicsit a nappalit.




7 megjegyzés:

Jucus írta...

Ági, ez valami csuda klassz lett! Nagyon hangulatos, nagyon jóóóó!

agnesordog írta...

Köszönöm ! Egyből tudtam, hogy ez nekem kell, mikor megláttam az újságban.

Emese írta...

Nagyon csinos és vidám tavaszi koszorú, szuper lett !

Bobalany írta...

Csúcs - nagyon kis vidám!

goblen írta...

Nagyon bele jöttél az alkotásba mostanában. :)
Szép vidám napok lehetnek nálatok ezzel a színes csodával. Nyárra is marad? ;)

agnesordog írta...

Andi
Azért kérdezed, mert látni szeretnéd élőben is? Mert ha netán le is szedem, szívesen megmutatom, ha legközelebb jöttök.

Unknown írta...

Nagyon nagyon vidám! Jó nézni!