Blogarchívum

Translate

2014. április 29., kedd

Téli nőci

Ugye mindíg azt mondtam, hogy én nőcikéket nem fogok varrni. Persze, már kicsit átalakítottam ezt a gondolatomat, mikor megláttam VE nőcikés sorozatát. De a tűt még nem kaptam a kezembe, pedig már 5 nőci van. Az idén egyre többször jutott eszembe, jobban menne a varrás, ha olyat varrnék, amit szeretek.
Hát azután kaptam elő az anyagaimat, mire is kellene, lehetne varrnom őket. A végén e mellett a halványkék egyenletes szövésű Zweigart vászon mellett maradtam, és elsőre a téli mintára esett a választásom.
Persze, nekem ebben is volt kivetni valóm és a kutyust a fekete mellett inkább sötét szűrkével varrtam, nem a 926 kékkel. Még nem döntöttem el, oda varrom-e a szöveget, franciául, avagy magyarul . Inkább készre varrom és meglátom akkor hogy érzek. Bár a kép úgy tetszett meg, ahogy volt -- felirattal, tehát lehet hogy még is csak úgy kellene varrnom. Remélem a nyár mintája a jövő hétre megérkezik és akkorra már ezzel is elég jól a vége felé tartok majd. Ezért inkább megyek is vissza a tűm mellé, varrni.
 A véleményeteket a felirattal kapcsolatban szívesen venném !
Köszi !
Szép napot !                                                                                                          

4 megjegyzés:

Tündérke írta...

Rákerestem a képekre, hogy miről van szó, óóóóóóóóóóóóóóó...
Ezek álomszépek! :)
Párizs ráadásul pont a szívem csücske is...

Mariska írta...

Nagyon szépek! Mind nagyon tetszik, Párizs nekünk is a csücskünk :)

Unknown írta...

Én is elkészítettem két képet ebből a sorozatból és nagyon szerethetőek. Kedvesek, elegánsak. Ági VE. blogján szívesen várja ezeket a képeket. Ha még nincs hozzáférésed írj neki és küldi a meghívót. Ami a szöveget illeti abban nem lehet tanácsot adni, te döntöd el.
Örülök, hogy bele kezdtél, szívesen követem hogyan alakul!

Unknown írta...

agnesordog1@gmail.com
itt lehet kérni a tagfelvételt. Minden VE munkát szívesen mutat be az oldal szerzője.