Blogarchívum

Translate

2010. augusztus 24., kedd

Az elmúlt hetem

Egy kicsit káoszos volt ! Volt benne vendégeskedés, most épp házigazdaként, autó tologatás a Könyves Kálmán kőrúton, himzés, strandolás, és kicsapongás is.
   - Az autó tologatással kezdődött, a Férjem  Lányáék jöttek fel Dunaújvárosból,mentek volna Operába, és lerobbant a kocsijuk, a Fradi pálya előtt, mikor már gyülekeztek a szurkolók !!! Félelmetes élmény volt !!! Elromlott a generátor, Többszöri megállással, akku cserével, de hazajutottunk, a gyerekek még a 2. felvonásra odaértek !!!!
Míg az autót szerelték, mi sétikáltunk a környékünkön, átcsámcsogtuk az egész Brendon babaárúház kínálatát.és megmutattam a készülő babatakarót is. Szerencsésen elkészült estére az autójuk, és haza tudtak menni,  még szabadságon voltak mindketten.
Bár ekkor már munkában volt az a- heti kép a takarón, de megláttam egy új Bent Creek hóemberes képet a kínain, amint épp kereste valaki-- nosza rajta, én leszámoltam a képről, és megvarrtam !
A befejezéshez a paszpartut csak tegnap hoztam el a keretezőtől, majd mutatom kész állapotában is. A szememet kinéztem az anyagon, rém csúnya a himzés, és a Barátnőmmel tegnap megvitattuk, talán 40-es anyagra varrtam 2 szállal, akkor ne is csodálkozzak, hogy rondák az öltések.
Persze, e miatt, újra csúszott a takaró, de azért a himzés részével kész lettem ám tegnap estére, csak a kontúr van hátra.
Vasárnapot Tápiószentmártonban töltöttük, először a dombon sétikáltunk, majd a lovakat látogattuk, és etettük végig sárgarépával. Délután pedig az ottani strandon süttettük magunkat. A legjobb persze az volt, hogy a Lányom is velünk volt. Persze mindketten vittünk fényképezőgépet, de az elem egyikben sem volt jó, így fénykép nem készült.:-(
Összességében jó kis eseménydús hét volt, csak a babatakaróm !!!! van elmaradásban :-((
Rohanok is dolgozni ! Jó hetet mindenkinek !

Nincsenek megjegyzések: