Blogarchívum

Translate

2010. augusztus 12., csütörtök

Megtáltosodtam? vagy mi történt?

           Kész a himzése az e-heti babatakaró képnek, és még csak csütörtök délután van.:-)))



    Igaz nagyon igyekeztem, mert holnap egész nap nem leszek itthon,és szombaton a találkozóra megyek, tehát ha kész akartam lenni, akkor varrnom kellett ezerrel. Egy baj ugyan, még így is van, a fonalam gyorsabban fogy, mint elkészül a takaró. Sebaj, veszek másikat --vettem 2 különböző üzletben Anchor 398 -as szürkét, mind a kettő más színű, és nem is hasonlít arra, ami nekem kellene a macskához.
      Történt ugyanis, mikor elkezdtem az egészet, zárva voltak az üzletek, és hiába van + elvileg az összes DMC fonalam, pont az, amivel kezdeni kéne, persze valamelyik félbehagyott zacskóban üdül, és nincs sehol !!! Igy benyúltam a varróládikámba és egy szép, világos szürke Anchor fonalon akadt meg a szemem, a majdnem fehér- halvány szürke  762-es DMC helyett. Amit most árulnak, se nem szép, se nem halvány szürke :-((((
     Igy most minden ismerősömet és barátomat kérem, mutassa már meg, ha van neki, hátha megtalálom a folytatáshoz szükséges mennyiséget.
     Aki jön találkozóra hétvégén l é g y s z i  hozzon magával Anchor 398 .
Köszönöm előre is !!!!

3 megjegyzés:

Bernadett írta...

Lett fonal Agi a vegen?Ugy sajnalnam,ha nem oldodna meg...

agnesordog írta...

Sajna, senki nem varr Anchorral :-(
De azért valami majd csak alakul, legkésőbb holnap, mert addigra érek a macsekhoz. !

xJuDesign írta...

Szia Ági!

Nagyrészt én is Anchorral hímzek:-). Ha kell valamilyen szín, szólj, és szerzek Neked:-)

Jucus