Blogarchívum

Translate

2010. december 1., szerda

Polémiák , himzésekről, anyagokról ....

 --  Változik az izlésem?   Nem hiszem !!!! Csak a világ kitágulásával , azzal hogy több minta leírása elérhető , nem csak az, amit itthon vásárolni lehet ,van lehetőség több közül választani. Több mindent látunk, és hozzászokik a szemünk , és azt, és még egy másikat is kipróbálunk. Hiába mondjátok azt, hogy vagy sün, vagy hóember az amit himzek, de az majdnem mindíg egy másik tervező alkotása. Ugyan hímeztem ebben az évben is sünit, de mégis az volt a jellemzőbb, hogy több, apróságot készítettem . És ha volt változás, az az , hogy megjegyeztem, most épp milyen designt varrok. Eddig is mindíg az jött sorra, ami megtetszett, ez most sem változott .
 ---  Elszámolás ! Tervek !!! A patchworkkel kombinált redwork takaró ! Bár csak egy tervet ütemeztem be erre az évre, de sajna az az egy sem valósult meg, és a maradék egy hónapban sem fog elkészülni. Mentegethetném magam, hogy alapanyag hiány az oka ,/ menetközben rájöttem, a lepedő vászon elég gyengécske / de az igazsághoz az is hozzá tartozik, mindíg jött valami újabb, amit most -- és azonnal el kellett kezdenem.
     A másik fogadalmam az volt, egy régi - egy új !
 Ezzel a babatakaróig egész tiszteséggel  tartottam magam, ott felborult minden, és lehet nem csappant a félbemaradt alkotások száma. Csak nőtt, és a babatakarón is csak 8 kép van kész. Már csak egyharmad van hátra !!!
Nagy változás az eddigiekhez, --- nem került keretezőhöz, az elkészült 4 évszakos képem.
                                              --- egyre apróbb szemű vászon került használatba nálam. Sokkal szebben tudok rájuk varrni, mint Aidára !
 Terveim !!! Ki fogom próbálni a hardangert is.Most járok utána, milyen speciális anyagokra van szükségem hozzá. Mostanában több ilyen mintán is megakadt a szemem !!
Most hirtelen ennyi jutott eszembe !!
Szép napot mindenkinek !







Ps. : itt egy saláta az utóbbi időben elkészült dolgaimról !

2 megjegyzés:

Polly írta...

Nagyon szépeket alkottál!

Bernadett írta...

Nem baj az ,ha nem mindig ugy van minden,ahogy epp eletreveztuk...
De azt hiszem nekem is kellene egy ,,rendet"alkotnom magam korul himzes,alkotas teren...Ossze vissza kapkodok sokszor...
Szepek a munkaid,mint mindig.:)