Blogarchívum

Translate

2011. november 14., hétfő

Elkészült a párnahuzat

Napokig vacakoltam rajta, hogyan is rögzítsem a hóembereket a párnahuzatra. A rávasalható kétoldalas vetex
szóba sem jöhet, sem a kötött részek, sem a polár anyag miatt. Így csak a körbevarrás maradt, de azt akkor hogyan is kellene megvalósítani? A végén, csak kitaláltam :-)
Volt olyan rész, amit előre egymáshoz rögzítettem, és csak kicsi , szélső részeket kellett az anyaghoz varrnom.
Csak 2 újjamon öltöttem a körmöm alá, és a tű vége szúrta véresre az ujjam-- mert minek is gyűszű?
De kész lett. Holnap , majd előszedem a varrógépet, és akkor már csak a zippzár bevarrás marad hátra.
Nem vagyok róla meggyőződve, hogy ezt egy gyerek meg tudja varrni, majd közösen összedolgozunk.

Az ötlet Moncsitól származik , én csak elkészítettem :-)

8 megjegyzés:

Mariska írta...

Szuperjó!

Newsee írta...

Vidám hóembere párna lett, megérte a véráldozatot :-) Amilyen hideg van kint, már tényleg eljött a hóemberek időszaka.

Ányi írta...

Hát igen, aki a hóemberek nagy barátja, az még sapit is köt nekik :) Nagyon aranyos lesz a párnád!

swarbli írta...

Hú de szuper!
A gyerekeim biztos nagyon bírnának egy ilyet!

goblen írta...

Nagyon szép lett! Megérte a sebeket. :)

Cat írta...

Nagyon aranyos lett! :-) Egy ilyet én is elfogadnék. :-)

Emese írta...

Nagyon szép lett, jó volt látni!!!

Tündérke írta...

Hű, nagyon jó lett :-)