Blogarchívum

Translate

2011. november 7., hétfő

X. Patchwork kiállítás

A hétvégén volt a Foltvarró céh újabb kiállítása . Mivel csak 2 megállóra van tőlünk a JAM, igy ismeretbővítés céllal elcígöltem az Unokámat megnézni a kiállított alkotásokat. Odafelé úton magyaráztam a kialakulás körülményeit, nem láttam, hogy nagyon tűzbe hozta volna Gabriellámat. Odaérvén, azzal a teremmel sikerült kezdenünk a nézelődést, ahol egy német textilművész egyéni alkotásait mutatta be. Itt már kezdett kikerekedni az Unokám szeme, hogy ez milyen nagyon szép !!!!! hát, mikor felfedezte a képek, falvédők mellett az árcédulájukat is !! akkor nézett csak nagyot, hogy anyagokból, cérnával és varrógéppel milyen csodákat is lehet készíteni. -- Tilos volt fényképezni !-- természetesen :-)
Nagy meglepetésemre, máshol szabadott volna, de mi tapasztalt kiállításra járóként nem vittünk gépet magunkkal. Sok, szebbnél szebb munkát láttunk, és a leányzó újabb csodálkozás közepette vette észre, más nemzetiségű kiállítók jelenlétét. Ez ilyen népszerű tevékenység?????  Bizony, úgy hogy nagyon boldog voltam, hogy sikerült tágítani  a látókörét.
Utolsó teremként betévedtünk az árúsok közé is, ahol újabb tanúbizonyságot kaptam, hogy hasonló az izlésünk, és tudja értékelni a szép dolgokat.
 Egy kis vásárfiát begyűjtöttünk ! Ugye nem meglepő, hogy csak hóemberek :-)
  A napot csak az keserítette meg, hogy lefelé a lépcsőn kitörött a cipőm sarka, mert ugye nekem körömcipőben kell kiállításra menni! Igy mire haza féllábaztam, már a másik lábam is húztam, a megeröltetéstől -- szóval jó kis napunk volt. !
  

3 megjegyzés:

Newsee írta...

Értem hogy nem lehetett fényképezni, de azért de jó lett volna látni azokat a szépségeket! A hóembereken nem is lepődöm meg :-)!

Emese írta...

Nagyon klaszz napotok lehetett! Én csak dolgoztam - munkát szombaton és házimunkát vasárnap :( Na jó, egy kis hímzést azért én is beiktattam: elkészült a terhes hóembermama és pocakját simogató hóemberpapa :)

aniko66 írta...

Valóban emlékezetes nap volt! S valamit jó mélyen sikerült is elültetned az unokádban! :)))