Blogarchívum

Translate

2016. december 17., szombat

Apróságok

Készült egy pár apróság még karácsony jegyében
Ezt a szivecskét - Isa Vautier mintája - már többször elkészítettem, először  azért , mert nagyon tetszik, másodszor mindig másként és másként alakulnak a színek a mintán. Harmad részt azért , mert Emesétől kaptam egy motring Christmas Time  Threadworx fonalat , amit egész évben nem tudtam vásárolni , így volt utánpótlás .:-) 
Ez a hóemberke pedig vigasztalódásomra készült , mert még ősszel vásároltam a neten a barátnős karácsonyi ebédhez evőeszköztartót ---  azt hittem ilyeneket 


de sajnos hóember egy sem érkezett , így én saját kútfőből ilyet tudtam alkotni .
Persze azért a rénszarvasoknak is nagy sikerük volt , úgy láttam :-) 


Még 3 dolgot szeretnék idén elkészíteni , de hogy mi lesz belőle , még a jövő zenéje .
Az biztos, hogy minden hozzávalót megvásároltam hozzájuk , így holnap beköltözöm a varrógéphez
én leszek a varrólány  

5 megjegyzés:

EL RINCON DE CHELO írta...

Bonitos detalles navideños!!

Vera írta...

Szép lett a hímzésed,igazi karácsonyi...

mari paz írta...

are very cute the Works for Christmas.Kiss

Tüzes Beáta írta...

Imádnivalóak a figurák!!!!
Mit varrsz?

Jucus írta...

Apróságok!? Gyönyörűek!