Blogarchívum

Translate

2016. december 13., kedd

Helyzetjelentés 06

Tudom ,más számára ez unalmas lehet, mit kell mutogatni, mikor alig látszik valami változás -- de nekem magamnak, meggyőzésnek kell ! Kell látnom, hogy még sem látszat nélkül telnek el rajtam a napok . Kész az összes x , már csak a kép felét kell kontúrozni, és televarrni gyöngyökkel .
Sajnos a fénykép nem adja vissza a kis vékonyka rozsdavörös fémszál kontúrt , pl a haján , de élőben látszódik .

Úgy látom tényleg olyan szép, finom, kifejező lett az arca , mint a képen látszódott . Hiába volt nagy munka / 33X26 cm / , mégsem bántam meg, hogy ezt választottam a Dimensions kép helyett. Az nem ennyire kidolgozott minta .

3 megjegyzés:

Vera írta...

Szerintem nagyon belehúztál...és nagyon szép is..Igen is kell az inspiráció...és nagyon jól tetted hogy megmutatod nekünk is...Lassan már a keretezés is jöhet..Te készited?

Tüzes Beáta írta...

Nem unalmas, szeretem nyomon követni a változást és a végső alakulást.

Dóra írta...

Hú, nagyon szép már így is. Milyen lesz a gyöngyök után?