Blogarchívum

Translate

2019. január 13., vasárnap

Karácsonyi apróságok

Tegnap megtartottuk a Barátnőimmel az elmaradt karácsonyi találkozónkat, így most már megmutathatom, én mit készítettem :-)



Még valamikor ősszel vettem ezeket az átlátszó , szétszedhető lencséket . Nagy fejtörést okozva magamnak , milyen olyan aranyos karácsonyi mintát találok , ami bele is fér , aranyos is . Rengeteg mintámat átnéztem, de sajna mind túl nagynak bizonyult, nem fért bele a lencsébe . Azután eszembe ötlött ,van, volt már több  Mouseloft mini mintám, hátha találok karácsonyit is .  És sikeresen  megtaláltam a nekem valókat ! :-) Ezek születtek  2018 karácsonyára :-)  -- 

4 megjegyzés:

Vera írta...

Aranyosak ezek az ajándékok...Biztos nagy örömöt szereztél vele!

Rita írta...

Nagyon bájosak!

EL RINCON DE CHELO írta...

Que bonitos detalles!!

Cat írta...

Nagyon szépek lettek! Tök jól néz ki ez a lencse.