Blogarchívum

Translate

2023. október 21., szombat

Ez a hét sem telt el eseménytelenül .

Múlt vasárnap gyorsan himeztem 2 betűt az Unokámnak szánt neszi elejére . Azt hétfőn szépen készre kinlódtam :-( Semmi nem úgy, nem oda akaródzott varródni, ahová, és ahogy én szerettem volna . De a végére vállalható lett az eredmény .
Mindenféle női táskába való feltétlen szükséges dolgokat vásároltam bele, hisz egy 13 éves lánynak már sok mindenre szüksége van . A hétvégén lesz a szülinapja . Ha már varrógép, akkor megvarrtam a kedvenc ágyneműmet is , így Londonba feküdtem le estére.
Azután a himzés már hiányzott , és már oly rég varrtam hóembert , ezért egy újabbra esett a választásom .
A minta, italos üvegre,borkötény . Először én is annak szántam , és ezért 35 countos anyagot választottam hozzá , de így is túl nagy lett, és ha nagyobbra is készíteném a kötényt, nem látszódott volna a fenyőfája . Ezért ismét doboztetőre került a himzés. A dobozt most csillámos dekorgumival ragasztottam körbe , és majd holnap kap szép, karácsonyos anyag, bélést is.

2 megjegyzés:

Fáni írta...


Nagyon aranyos lett a hóember, de a többi munkád is jól sikerült.

Tüzes Beáta írta...

De jó minden! Az ágynemű nagyon tetszik!