Blogarchívum

Translate

2023. október 5., csütörtök

Uti beszámoló

Ismét felkerekedtünk szeptemberben is megnézni Formiginében a keresztszemes kiállítást . Most az Unokámat is magunkkal vittük, hogy Ő is részese lehessen egy ilyen élménynek, ne csak beszámolók, fényképek révén legyen ott. Szeptember végére még kellemes időt jósoltak a meteorológusok , ám az utolsó héten már mindenhol esövel riogattak . Kicsit elszomorodtam , hisz több várost, programot is elterveztünk , persze, nem rossz időre . Igaz, esőben sem jártunk még arra , de akkor is . Már közeledtünk Padovához , amikor nekieredt . Már csak csöpörgött , mire leparkoltunk , épp akkor , mikor tódultak ki a tanulók a különböző iskolákból . Padova, jó hírű az egyeteméről is .
Megnéztük a régi városközpontot az egyetemet , és a bazilikát is .
Finom pizza után folytattuk utunkat a következő uticélunk felé Centóba. Itt is a régi városrészben sétáltunk, finom fagyit nyalogatva , és egy kézimunkaboltban csodás DMC festett Aidákra bukkantunk .
. Ezeket persze azonnal magunkhoz vettük , és robogtunk tovább a szállásunkra . Szombaton jó korán reggel, már túl a reggelin, siettünk a kiállítás színhelyére , a Don Bosco csarnokhoz. Tavasszal már láttuk, milyen óriási az érdeklődés , és az elsők között akartunk érkezni . Én nem gondoltam, semmit vásárolni , esetleg 1-2 mintát Renáto Parolintól, és valami szép őszi, vagy Halloweenes konyharuhát - ott ahol a húsvétosat vettem . Sajnos a helyszinen derült ki , nem hozzák magukkal a teljes kínálatot, csak pár darabkát , és már karácsonyra gondolva leginkább . Mivel, nem akartam SEMMIT venni , így az első árúsnál ezek a minták ugrottak be a szatyromba
Ezeket számomra eddig ismeretlen tervező Serenilá di campagna tervezte . Majd újabb hóembereken akadt meg a szemem Myfanny műhelyéből
Ekkor elérkeztem Renátó Parolin standjához , de már csak az új minták közül tudtam válogatni .
És elérkeztem a kedvenc faárusomhoz
Itt ezek jöttek velem
A házikó karácsonyfadísz és az elejére , hátuljára tervezem ezeket az apróságokat elkészíteni . Már csak Gabi választottjaira maradt pénzünk Passone Ricamo-nál
és legyen itt néhány kép a kiállításról is
Ezek, amik megragadták a szemem, nem a teljesség igényével

4 megjegyzés:

Vera írta...

Jó kis kirándulás volt, megtűzve kiállítással, meg egy kis vásárlással. Gondolom jó nehéz volt választani....

Fáni írta...



Csodálatosak

Tüzes Beáta írta...

Köszönöm az élményt, amit így átélhettem. Csoda dolgokat vettél és nem csodálom. A semmit venni nekem sem ment volna.Olyan jó hogy ilyen helyekre mentek!

agnesordog írta...

Óriási szerencsém, hogy a Férjem szeret vezetni, és engem is szeret, így elfogadja a hobbimat . A kettő együtt adja az utazásokat :-)