Blogarchívum

Translate

2023. október 12., csütörtök

Halloween koszorú készült !

Nagyon igyekeztem, hogy még időben kész legyen . A 298-as TWOCS magazinban jelent meg Heather Nugent terveit felhasználva, a saját izlésemre alakítva készítettem el .
A szellem és a pókháló ,sötétben világító fonallal készült . A denevér az előírt DMC-kel , míg a tökhöz magam válogattam Ariadne fonalat . A póknál eltértem , mert az én koszrú alapom lila , így nem mutatott jól rajta a zöld színű pók, ezért ehhez is Ariadne fonalat választottam. A tábla betűit aranyszállal kellett volna varrni, de aki már használta, az ekkora területeket nem szívesen varr azzal .Így ehhez a mindenféle Threadworx fonalaim közül válogattam , és a fehérrel kontúrozás is az én ötletem volt . Meg persze az is, hogy csillagok helyett gombokat használtam
Szerintetek jól tettem a változtatást ? HAPPY HALLOWEEN !!!!!

2 megjegyzés:

Vera írta...

Ügyes vagy, bátran nyúlsz más szinekért, formáért!

Tüzes Beáta írta...

Nagyon jól tetted a változtatást! Kedvedre való és remek lett!