Blogarchívum

Translate

2011. szeptember 15., csütörtök

Határozottság-- vagy talán mégse?

Reggel 8 óta pakolászom az anyagaimat ! A cél 6x3 egymáshoz illő anyag összeválogatása ! Azt hiszitek sikerül?
Á, dehogy !!!! Már annyira elbizonytalanodtam, hogy azt a 3 általam megálmodottat sem találom egymáshoz illőnek, megfelelőnek . Hiába mentem tegnap beszerezni a folytatáshoz--- az elkezdéshez szükséges anyagokat!!! Ma megint látom, csak elpazaroltam több órát a szép világos himzéshez való órából -- semmiért!!!
Na ezért nem szoktam én varrni !!!! Ha csak 5 anyagom lenne itthon, biztos megtalálnám a megfelelő összeillesztési módjait !!! De így, hogy 60-70 féle anyag közül ki tudjak választani  18 megfelelőt, az akkora feladat, hogy meghaladja a képességeimet. Szépen visszacsomagoltam mindent, és hímzés indul :-)
Szép napot Mindenkinek !!!

3 megjegyzés:

aniko66 írta...

Voltunk már mi igy páran! :) Aztán majd valóban elkép a gépszíj.... :)

Tündérke írta...

Ismerős, ezzel én is voltam már így gyöngyügyileg, hogy nem tudtam választani a túl sokból :-) És én is a hímzést vettem elő :-))))

Andy írta...

Jo pakolaszast!