Blogarchívum

Translate

2019. március 11., hétfő

Blackwork

Sok évvel ezelőtt -- amikor volt egy ilyen hullám a keresztszemezők között, engem is elkapott az alkotás utáni vágy .

Ezekről az aprókákról, úgy gondoltam, képes vagyok egy ekkorácskát megcsinálni . Hát -- nem voltam képes . A felső mintát kezdtem el , annak a színei tetszettek a legjobban , de csak az alsó 2 virág és egy kicsi a keretből készült el akkor, majd elnyelte a mintát fonalakkal együtt a szekrény méllye.
Amikor a múlt héten szedtem elő a dobozokat, kicsúszott egy zacskó , ez a  félkész himzés volt benne.  Már a múltkor is ajánlásnak éreztem, és befejeztem ami felkínálkozott. Tegnap , magam is meglepődtem, milyen gyorsan, gond nélkül haladok . Mára kis kontúrozás maradt , és a befejezés .
Pont kényelmesen ráfért a doboz tetőre . így már gyorsan elkészült a végleges formája .


3 megjegyzés:

Vera írta...

Milyen termékeny lettél! Gyönyörűséges minták!
Egyszer régebben írtál a könyvkötéshez használható ragasztóról ha jól emlékszem...Említetted hogy kilós kiszerelésben vetted, akkor magamba csak gondoltam, vajon hova használsz ennyi ragasztót majd el...Persze a sok szép dobozhoz kell a ragasztó!
Nem üt át a kézimunkán? mert gondolom az egész dobozt be kell ragasztózni, és utána rásímitod az anyagot...
Sok szép mintát mutass még nekünk!

butterfly írta...

So pretty ,lovely black work.

agnesordog írta...

Verus ! Hosszú évek alatt fogy csak el, de a minősége miatt nekem megéri, és vizzel hígítható, ha kezd beszáradni . Teljesen láthatatlanra szárad , gyorsan köt ,e- miatt elég a 2 kezem nem kell Sívának lennem , vagy Apát zavargálnom :-) ezért jól használható . Nem leszek nyakig ragasztós, mint más tubusoknál :-(