Blogarchívum

Translate

2019. március 4., hétfő

Hóvirág

....és teljes pompájában látható, a gyönyörű, déli napsütésben virágzó hóvirág csokrom

Ismertek már , tudjátok, több mindent szoktam változtatni egy-egy mintán . Itt az anyag színével kezdődött. Gondoltam valami barnásat kellene találnom , hisz az avar is barnás , ahonnét előbukkannak ezek a kedves kis virágok. De csak 28 countos anyagot találtam, de akkor túl nagy lett volna a csokor. Ezért választottam ezt az élénk terrakottát . Azután a két szálas cérna helyett egy szálas mellett döntöttem, mert nem szeretem, ha szétnyomják az anyagot az öltések. Ekkor adódott a következő változtatás, hisz egy szimbólumot blendelten kellett volna varrnom , így választottam egy nagyon világos kéket /DMC 775/ . Ezután már csak a kontúrt cseréltem le a fekete helyett sötét szürkére -- de lehet, hogy talán valamivel erősebbet is választhattam volna , de ez már így marad . 
És mivel délidőben készült el, semmi keresnivalója nem volt a csokromon a sok harmatcsepp francia csomónak :-) Ugye milyen spórolós vagyok ? 
Szóval elkészült, és az enyém ilyen lett ! 
Köszönöm Maria Brovkónak az ingyen mintát :-)

1 megjegyzés:

Vera írta...

De szép lett!!!